klantenservice informatie en voorwaarden

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Klachten

Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice van Avondtuur.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder. Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Avondtuur.nl. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:

Avondtuur.nl
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 295
6800 AG Arnhem

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Top

Webshop Keurmerk

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 1600 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Op 17 april 2008 heeft Webshop Keurmerk de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken ondergaan. De toets is uitgevoerd door de Raad voor Accreditatie.

In deze toets wordt gekeken of een keurmerk en de manier waarop het keurmerk wordt verleend, wel betrouwbaar is. De betrouwbaarheid wordt uitgedrukt met een rapportcijfer, op de schaal van 1 tot 10. 

Het Webshop Keurmerk heeft een 10 gekregen. Klik hier voor de rapportage.

 

Alle leden van stichting Webshop Keurmerk zijn te herkennen aan het keurmerk, dus ook Avondtuur.nl.

 

Top

Werken bij Avondtuur.nl

Klik hier voor de vacatures van Avondtuur.nl.

Top

Algemene Voorwaarden

Klik hier om onze Algemene Verkoopvoorwaarden te lezen.

Top

Privacy Policy

Klik hier om ons Privacybeleid te lezen.

Top